Utánvétel - készpénzben vagy bankkártyával fizethet a csomag átvételekor az átvételi ponton vagy a futárnál.
GoPay - a vásárlás befejezése után átirányításra kerül a fizetési kapura, ahol azonnal fizethet bankkártyával, Google Pay, Apple Pay vagy online banki átutalással.
Banki átutalással - a vásárlás befejezése után e-mailben kap egy fizetési felszólítást, amely tartalmazza az összeget, a bankszámlaszámot és a változó szimbólumot, amely alatt a fizetést kell teljesíteni.
A bankszámlaszám (OTP bank): 11737076 - 23728721
Packeta átvételi pont: | 900 Ft |
GLS - Parcel shop átvételi pont: | 1500 Ft |
Házhoz szállítás GLS futárral: | 1900 Ft |
Packeta átvételi pont: | 1400 Ft |
GLS - Parcel shop átvételi pont: | 1700 Ft |
Házhoz szállítás GLS futárral: | 2400 Ft |
Jelenleg a legelterjedtebb csomagszállítási mód, elsősorban a kiváló szolgáltatások miatt. Az árut a sofőr közvetlenül az otthonába szállítja (előtte mindig telefonon értesíti Önt), vagy átveheti a csomagot a raktárban. Újdonság és nagy előny, hogy a címzett a csomag átvételekor dönthet úgy, hogy az utánvétet készpénzben vagy bankkártyával fizeti ki.
A GLS Parcel Shop és a Packeta csomagpontok teljes hálózatot alkotnak több tízezer átvételi és gyűjtőponttal. Az átvételi pontok partnereinknél találhatók, és kényelmes módot biztosítanak a csomagok feladására és átvételére.
Az áru fizikailag az ostravai raktárunkban van, azaz a lehető legrövidebb időn belül, legkésőbb 24 órán belül kiszállítjuk a címére.
Ezért ne habozzon, és kövesse a szabályt: „Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra."
Az áru fizikailag egy külső üzletben vagy raktárban van, ami azt jelenti, hogy az árut 4-5 munkanapos szállítási idővel szállítjuk a címére. Előfordulhat, hogy az üzletben az utolsó darabot veszik meg, de az áru nem frissül időben a webáruházunkban (ez az eset főleg karácsony előtt fenyeget). Ebben az esetben értesítést kap tőlünk a várható szállítási időpontról és a kiszállításról. Előfordulhat, hogy az áru már nem lesz elérhető, ebben az esetben törölnünk kell a rendelést.
Az áru fizikailag egy külső üzletben vagy raktárban van, ami azt jelenti, hogy az árut 6-7 munkanapos szállítási idővel szállítjuk a címére. Előfordulhat, hogy az üzletben az utolsó darabot veszik meg, de az áru nem frissül időben a webáruházunkban (ez az eset főleg karácsony előtt fenyeget). Ebben az esetben értesítést kap tőlünk a várható szállítási időpontról és a kiszállításról. Előfordulhat, hogy az áru már nem lesz elérhető, ebben az esetben törölnünk kell a rendelést.
Az áru külföldi beszállítónál van, ami azt jelenti, hogy az árut az Ön címére szállítjuk 11-12 munkanapon belül.
Itt nagyobb a kifogyás kockázata. Ha ez megtörténik, törölnünk kell a rendelést, vagy más árut kell kínálnunk.
Az áru külföldi beszállítónál van, ami azt jelenti, hogy az árut az Ön címére szállítjuk 20-30 munkanapon belül.
Itt nagyobb a kifogyás kockázata. Ha ez megtörténik, törölnünk kell a rendelést, vagy más árut kell kínálnunk.
Az árut átvételtől számítva 30 napon belül küldheti vissza.
Sérülésmentes és használatlan árut ajánlott küldeményként küldje vissza a következő címre:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová
A pénzt a visszaküldött áru kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön számlájára.
A termék cseréjét más méretre vagy más termékre az alábbi módokon tudja megbeszélni:
telefonon: +36 206 263 139
vagy e-mailben: bolt@fan-store.hu
Ezután kérjük, küldje vissza az árut ajánlott küldeményként a következő címre:
FILIP STORE s.r.o.,
Klasná 959/19a,
720 00 Ostrava-Hrabová