Kérdések és válaszok
Raktáron található minden termék?
Raktáron található minden olyan termék, ami 24 órán belüli státuszként van feltüntetve. A többi termékünk 84 órán belül a külső raktáron elérhető.
A termék nem elérhető az adott méretben?
Mivel minden termékünk raktáron van, ezért (kinálatunkban csak korlátolt méretek elérhetők) Ezért javasoljuk, ha van lehetőség a kívánt méretű terméket bevásárlókosárba helyezni, tegye meg minél hamarabb.
Hogyan kezeljük a terméket?
A gyártói tanácsai alapján kell eljárni. A címkén megtalálja a kezelési útmutatót. Saját tapasztalatból azt tudjuk tanácsolni, hogy a termékeket kézben mossa, ne tegye a mosógépbe.
Mikor küldik a csomagomat?
A szállítási cégtől függ. A csomag 2-3 napon belül kreül kézbesítésre.
Minden ternék amít kínálnak, eredeti?
Igen, raktárunkon minden termék eredeti és licensz szerződéses joggal rendelkezik. A termék eredetiségével összefüggő információkat megtalálja a csomagolásban.
Lehetséges a termék személyes átvétele a webáruház székhelyén?
Jelen pillanatban ez nem lehetséges.
Hogyan fizethetek?
Fizetés előre utalással lehetséges számlánkra, vagy a PayU fizetési rendszeren keresztül. Utánvételi fizetésre is van mód.
Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?
A termék méretét kiválaszthatja a mérettáblázat alapján, amit a termékleírásnál is megtalál. Ha nem tudja eldönteni a pontos méretet, hívjon minket a +36 206 263 139 számon és szívesen segítünk Önnek.
Hétvégén is szállítanak?
Sajnos, csak munkanapokon van kiszállítás. Azaz hétfőtől - péntekig.
Mit csináljak, ha hibás termék érkezett?
Kérjük, hogy a terméket még futártól való átvételkor ellenőrizze, nem sérült-e. Abban az esetben, ha mégis sérült lenne, töltse ki a reklamációs űrlapot és vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon.